Sessie: ‘Uit de waan – in de lead’

uitdewaanindelead

Uit de waan, in de lead

Ontdek nieuw potentieel door andere perspectieven.

Doen we de juiste dingen?

Het hybride werken veel mensen bewust heeft gemaakt of ze wel op de juiste plek zitten. Er zijn nog nooit zoveel banen opgezegd in korte tijd. Wereldwijde ontwikkelingen zorgen ervoor dat organisaties meer moeten doen met minder mensen. De zorg en het onderwijs hebben ons laten zien wat de gevolgen zijn van te weinig personeel en de effecten hiervan raken ons allemaal!

Met een wereldwijde war on talent worden organisaties dit jaar allemaal uitgedaagd in hoe hun business draaiende te houden. Dit alles betekent dat ze antwoorden zoeken op vragen als:

• hoe kunnen we een goede werkgever zijn;
    hoe houden we mensen gemotiveerd en aan boord;
    doen we nog de juiste dingen?

Er is een ander paradigma nodig

Bij Gemeentebewegers geloven wij in de toekomst en dat deze toekomst een ander manier van werken, organiseren en leiderschap nodig heeft dan wat we nu doorgaans hebben. We geloven ook dat het anders kan. En dat er altijd een manier is om het anders te gaan doen. Iemand moet het juiste voorbeeld geven. We gaan op weg naar een hele andere economie, minder gericht op welvaart en meer op welzijn. Hoe mooi zou het zijn als gemeenten een voortrekkersrol spelen in deze transformatie naar een meer duurzame economie? Graag dragen we hier aan bij.

Met Gemeentebewegers willen we terug naar de essentie. Waarom doen we wat we doen en doen we dit op de juiste manier? Wat is er nodig? We geloven dat iedereen van betekenis wil zijn. En betekenisgeving brengt beweging. Gemeentebewegers spreekt mensen aan op hun talenten. Verleidt ze in actie te komen zodat ze opstaan en het verschil durven maken zodat ze betekenis vinden in hun werk en maximale impact hebben op de samenleving.

anderskijken

Ontdek nieuw potentieel door anders te leren kijken

Om die ‘andere kijk’ of een ‘nieuw potentieel’ te gaan zien is het belangrijk om te beseffen vanuit welke bril/welk perspectief je de wereld bekijkt. Door bewust te worden vanuit welk paradigma je kunt handelen, krijg je ‘zicht’ op nieuwe mogelijkheden.

Tijdens de sessie ‘Uit de waan – in de lead’ maak je kennis met wat dit nieuwe paradigma inhoudt, we geven je een ander perspectief.

Oh, zo had ik het nog niet bekeken

- Deelnemer sessie

Dat is wel een eye opener

- Deelnemer sessie

Uit de waan, in de lead. Een nieuw paradigma

In de gratis digitale sessie ‘Uit de waan – in de lead’ ontdek je welke stap(pen) je kunt zetten om het denken achter het oude management paradigma te veranderen én hoe jij in de lead blijft in deze snel veranderende wereld. ‘Door stil staan, effectief worden’ is het motto!

Tijdens deze sessie ontdek je wat er nog meer mogelijk is in hoe je dingen anders kan doen. Je ontdekt dat er meerdere manieren zijn om te kijken naar actuele vraagstukken.

Sleutelwoorden: creëren van nieuwe kansen, effectief op koers blijven en balans houden.

Beweeg mee van hoofd naar hart

Doorgaan met meer van hetzelfde brengt ons niet verder

Voor wie?

De inspiratie – dialoog sessie ‘Uit de waan – in de lead’ is voor iedereen die beseft dat als we doorgaan met meer van hetzelfde doen we niet echt verder komen.

Jij bent nieuwsgierig, open minded en gaat voor 1+1 = 3 of meer!

En jij wilt

• Jouw impact en die van je organisatie vergroten;
  • Uit de rat race stappen en dingen gaan doen die er echt toe doen;
  • Je mensen gemotiveerd aan boord houden;
  • De juiste mensen aantrekken;
  • Ziekteverzuim verlagen;
  • Et cetera?

Meld je dan aan voor onze gratis inspiratie – dialoog sessie ‘Uit de waan – in de lead’

Door wie, waar en wanneer?

De sessies worden gefaciliteerd door ons: Solita Brüning en Marieke van der Meché.

De sessie is digitaal, je ontvangt een link na aanmelding.

Er worden binnenkort nieuwe sessies gepland. Meld je hieronder aan voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Ja, ik blijf graag op de hoogte

dit veld niet invullen s.v.p.