Mastermind dialoog: Nieuw leiderschap voor organisatie-beweging | 24 sept. 10.00u in Utrecht

mastermind dialoog

Deze sessie is voor leiders die aan het roer staan. Die hun koers wel varen maar weten dat als ze dat samen doen ze verder komen. Het is tijd om te verbinden, aldus Jan Rotmans, juist voor de koplopers. Omdat die vaak tegen de stroom in gaan. We gaan met elkaar in gesprek. Deze sessie organiseren we samen met Harry Coumans, voormaling Gemeentesecretaris van gemeente Kerkrade. Hem is het gelukt om op basis van dialoog en door op te trekken met gelijkgestemden de gemeente van binnenuit in beweging te brengen. We gaan met elkaar de dialoog aan waarbij de woorden: organisch organiseren, natuurlijk moment, co creatie, zelfredzaamheid, onzekerheid en tevoorschijn, centraal staan.
Herken je dit? En benieuwd hoe hij dit gedaan heeft? Dan nodigen we je van harte uit om er bij te zijn. Het wordt een vruchtbare sessie dat beloven we! Let op ben er op tijd bij want we houden het klein, alleen dan kan het echte gesprek ontstaan.

Wanneer: vrijdag 24 sept 10.00-12.30/13.00 uur in Utrecht
Waar: Metaal kathedraal Utrecht, de broedplaats voor de toekomst
Voor wie: Directeuren en gemeentesecretarissen. Maar ook geschikt voor leiders uit ‘t Onderwijs, de Zorg en Woningcorporaties.
Investering: € 195 excl. btw

Over Harry Coumans

‘Mijn levensverhaal begint in een bruin café in het Zuid-Limburgse Schin op Geul. Hier ben ik geboren en getogen. Ontmoetingen met arm -rijk; verdriet en plezier; leren luisteren; klanten serieus nemen.
Het is de basis geweest waarin ik heb geleerd om oprechte interesse te krijgen in mensen. Pas veel later heb ik begrepen hoe belangrijk dit is geweest voor mijn verdere carrière.
Mijn werkleven ben is begonnen bij DSM en na 1 jaar heb ik de overstap gemaakt naar Justitie. Ik heb ruim 20 jaar bij Justitie gewerkt in diverse functies o.a. sectiechef van administratieve afdelingen, beleidsmedewerker, staffunctionaris van de Hoofdofficier, Hoofd Parket-organisatie bij het OM en directeur Stafdienst bij de Rechtbank.
In 2000 heb ik de overstap gemaakt naar de gemeentelijke organisatie en ben begonnen in de gemeente Vaals als gemeentesecretaris/algemeen directeur. Na 5 jaar de overstap gemaakt als de 1e gemeentesecretaris/algemeen-directeur van de fusie-gemeente Maasgouw en daarna 8 jaar gewerkt als gemeentesecretaris/algemeen directeur in Kerkrade.
30 jaar gewerkt in een eindverantwoordelijke functie in een bestuurlijk/ambtelijke omgeving.
In deze periode continu bezig geweest met organisatie-ontwikkeling.
In alles stond de mens als regisseur van zijn eigen leven/carrière CENTRAAL’